Fori animati per i fili

Cut threads: tolleranza standard
I buchi tappati necessitanu diametri speciali, prufundità è tiraggio per assicurà chì a produzzione hè costu efficace.U draft pò esse ritenutu, basatu annantu à l'autorizazione di 85% di a prufundità di filu tutale à l'estremità chjuca è 55% à a fine grande.Hè ricumandemu d'utilizà un fretu o un raghju per furnisce sollievu per qualsiasi materiale spustatu è per rinfurzà u core in l'utillita.

Cut threads: tolleranze critiche
Una precisione dimensionale più grande hè pussibule nantu à i buchi tappati, ma vene à un costu più altu.U tiratu pò esse ritenutu, basatu annantu à permette u 95% di a prufundità di filu pienu à l'estremità chjuca è u diametru minimu minimu à l'estremità grande.

Fili formati: tolleranze critiche
Tutti i filamenti formati necessitanu una precisione più grande specificata in queste tolleranze critiche.I buchi cored ponu esse tappati senza caccià u tiraggio.

Filettature di tubi: tolleranza standard
I fori nucleati sò adattati sia per NPT sia per ANPT.NPT deve esse specificatu induve pussibule, per via di i costi supplementari è di i passi necessarii.U taper di 1 ° 47 'per latu hè più impurtante per ANPT cà NPT.

Ùn ci hè micca standard per i filamenti di tubi metrici.


Tempu di Postu: Aug-30-2022