Simplifying Die Cast Tooling

SEMPLIFICAZIONE DI UTENSILI DI DIE CAST
Quandu si tratta di fabricazione, credemu chì a simplicità hè sempre più efficace è facemu u nostru megliu per evità funzioni chì aumentanu u costu di fabricazione è u tempu di ciclu.Questu include undercuts, boss, è buchi chì anu bisognu di una machinazione successiva o di slide di core retractable in l'utillita.Anu ancu tendenu à causà flash nantu à e superfici esterne chì portanu à costi di rimozione supplementari.

Riprogettazione di l'uttellu Die Cast
A nostra squadra di ingegneria hè dedicata à creà u megliu arnesi pussibule.Dunque, ancu s'è ci portate un disignu chì era statu prima in altrò, pudemu ottimisà u vostru disignu per a fabricazione di fustu per serve megliu i vostri bisogni cummerciale.

Eliminazione di l'operazioni secundarie
I taglii sottu à i capi formanu caratteristiche chì impediscenu chì a parte sia espulsa da a fustella.Riprogettendu attentamente u cumpunente, i nostri ingegneri ponu eliminà a machinazione successiva o l'aghjunzione di slides core necessarie in un strumentu.

Die Cast Linee di Separazione
A linea di separazione hè a linea lasciata nantu à a parte induve duie metà di u fustu si scontranu.A parte pò avè bisognu à esse trimmed along this line and the trim must be configured to it and mantened.

I nostri ingegneri ponu simplificà a cunfigurazione di a linea di partenza chì riducerà u costu di fabricazione è mantene a trim.In certi casi, una linea di separazione simplificata elimina a necessità di una operazione di pulizia in superfici esterne.

R&H travaglia cù i clienti in u mondu sanu per dà vita à l'idee di i clienti cù i cumpunenti metallichi di precisione di più alta qualità in u pianeta.Sè vo circate una cullaburazione per aiutà vi applicà novi arnesi è tecnulugia, o vi aiutanu à rializà cumplettamente a vostra visione di cuncepimentu, lasciatemu aiutà à avanzà a vostra attività, cuntattate a nostra squadra oghje per inizià a conversazione.


Tempu di Postu: Aug-30-2022